mandag 22. november 2010

åj,åj lenge sia no....

Ja nå er det lenge siden jeg har lagt noe inn på bloggen min. Flere arbeider har jeg og glemt og ta bilder av,de er bare gitt bort- eller blir gitt bort nå i jula. Å de bildene jeg hadde,men ikke har lagt inn,ja de kom litt hulter til bulter no da.
Pr.dags dato så har jeg "bare"4 prosjekter på pinnene mine her. Det er stikkepinne etui-som kanskje aldri blir ferdig, en stor hals,slik en skal ha dobbel på seg, en flettegenser til meg selv og ett par strømper som går helt opp på lårene. Jeg har allerede str ett par slike strømper,de var så god og varm,at jeg MÅ jo bare ha ett par til-i andre farger.hehehe Ja,må jo ha litt å veksle i mellom da... ;-)

1 kommentar:

Ann Karin sa...

Hei Marianne.
Tusen takk for fine ord i bloggen min. Nå har eg vært og bladd i bloggen din. Denne var heilt ny for meg. Gurilann Så møye fint du har laga. Mektigt imponert.
Takk for titten. Komme nok innom deg igjen ; )
Klem fra Ann karin