tirsdag 26. april 2011

Nå sitter jeg å strikker litt på årets julegaver innimellom ulike prosjekter. Vet ikke helt hva jeg skal begynne på ....men det dukker vel opp en ide eller ti etterhvert tenker jeg...
Joda visst gjorde det det -no i skrivende stund...Trur jaggu at jeg skal hive meg på å strikke en duk eller to..ja,men er ikke bestemt på hvilken enda.Men det må  da være ett passelig arb når jeg sitter alene og funderer? hehehe

Er blitt helt stopp i Isolde nisselagingen min igjen...har bare fått stappet hode og armene til 4 nisser...Tar seg forhåpentligvis opp igjen til høsten,har jo bare føtter og kroppene igjen-ja å tove hår og skjegg..å...å...å hehehe er ikke noe vår og sommer arbeid for meg det...Men tenker at dette blir de siste nissene jeg lager..begrenser seg da om hvor mange jeg skal ha og..trur jeg...

Prosjektene mine dukker nå opp her innimellom når jeg får rotet meg så langt tenker jeg. Men nå er hyttesessongen for i full gang for meg,da blir det sikkert ikke mye jeg er inne på pc her,kjenner jeg meg rett...av erfaring så flytter jeg vel mer eller mindre inn på hytta snart. Bare ute å jobber og vasker hus for mann og barn innimellom...Godt at den er kort vei unna...hehehe

Ingen kommentarer: