mandag 31. desember 2012

Snart ett nytt år....:-)

Som jeg nevnte i midten av desember,så endte det med at jeg "gikk" innom strikkenett og bestilte meg "litt" drops alpaca garn..Regne med at jeg etterhvert skal strikke noen barneklær av dette...
Ja det blir en fin start på det nye året...:-)

Men først så er det noen helt enkle lester som er på pinnene mine akurat no...vet ikke hva jeg skal gjøre for å forsterke de hælen på disse-han som skal ha de ødelegger de med en gang.Har før brukt forsterkningsgarn,men selv ikke det ser ut til å fungere..

Fikk ett tips om å prøve å smøre gummi under de. Så nå skal jeg bruke dobbelt forsterkningsgarn og i tillegg smøre gummi under,så får vi se hvor lenge det holder....Planene er klar,så nå er det bare å få de ferdige...:-) Ja må få de ferdige i løpet av dagen i dag- eller natten,slik at jeg kan starte på noe nytt i det nye året...:-) Stress,stress...hehe nei går da fort om jeg har tid til å sitte litt,er veldig korte krus oppe på de,da han kun bruker de som "inne"lester..

Ingen kommentarer: